آخرین مطالب

سرویس و نگهداری آسانسور اس جک

سرویس و نگهداری آسانسور اس جک

سرویس و نگهداری آسانسور اس جک (sjec) شامل چندین جنبه حیاتی است، از جمله تمیز کردن و نگهداری روزانه، روغن کاری و تنظیم اتصالات. این وظایف اساسی تعمیر و نگهداری، بخش قابل توجهی از بار کار تعمیر و نگهداری کلی آسانسورها را تشکیل می‌دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور تیسن کروپ

سرویس و نگهداری آسانسور تیسن کروپ

سرویس و نگهداری آسانسور تیسن کروپ شامل چندین جنبه حیاتی است، از جمله تمیز کردن و نگهداری روزانه، روغن کاری و تنظیم اتصالات. این وظایف اساسی تعمیر و نگهداری، بخش قابل توجهی از بار کار تعمیر و نگهداری کلی آسانسورها را تشکیل می‌دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور کانه

سرویس و نگهداری آسانسور کانه

سرویس و نگهداری آسانسور کانه ( KONE ) شامل چندین جنبه حیاتی است، از جمله تمیز کردن و نگهداری روزانه، روغن کاری و تنظیم اتصالات. این وظایف اساسی تعمیر و نگهداری، بخش قابل توجهی از بار کار تعمیر و نگهداری کلی آسانسورها را تشکیل می‌دهد.

سرویس و نگهداری آسانسور فوجی تک

سرویس و نگهداری آسانسور فوجی تک

شرکت آکسون فراز صنعت تعمیر و نگهداری تجهیزات را مطابق با برنامه ای بر اساس آخرین استانداردها، بازرسی آسانسور، تخصص مکانیک و داده های تجهیزات انجام می‌دهد تا متناسب با ساختمان شما سفارشی شود. تیم ما برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور شما را به طور منظم بررسی می کند و زمانی که اطلاعات جدید در دسترس قرار می گیرد تغییراتی را ایجاد می‌کند.

طراحی آسانسور

طراحی آسانسور

امروزه یک آسانسور با طراحی خوب، ایمنی مسافران را از طریق مکانیک‌های قابل اعتماد، ویژگی‌های اضطراری و سیستم‌هایی که از حوادث جلوگیری می‌کند، در اولویت قرار می‌دهد. طراحی موثر آسانسور، حمل و نقل در ساختمان‌ها را بهینه می‌کند، زمان انتظار را کاهش می‌دهد و جریان کلی ترافیک را بهبود می‌بخشد. همچنین ملاحظات زیبایی شناختی در طراحی می‌تواند تجربه کلی را برای کاربران افزایش دهد.

آسانسور بدون چاله

آسانسور بدون چاله

آسانسورهای بدون چاله با حذف نیاز به حفاری عمیق برای ایجاد یک گودال سنتی، فرآیند نصب را ساده می‌کنند. عدم وجود گودال همچنین خطر ورود آب و تعمیر و نگهداری مرتبط را کاهش می‌دهد و یکپارچگی و قابلیت استفاده سطوح پایین ساختمان را حفظ می‌کند. این آسانسورها نه تنها نوآورانه هستند، بلکه برای مکان‌های مسکونی و تجاری که به دنبال راه حل‌های حمل و نقل عمودی کارآمد و صرفه جویی در فضا هستند، ضروری هستند.

آسانسور خانگی

آسانسور خانگی

آسانسور خانگی یک سیستم حمل و نقل عمودی است که در یک ساختمان مسکونی نصب می‌شود و برای جابجایی افراد یا کالاها بین طبقات مختلف طراحی شده‌است. این آسانسورها امکان دسترسی را برای افراد دارای چالش‌های حرکتی فراهم می‌کند و راحتی را برای صاحبان خانه، به ویژه در خانه‌های چند طبقه، افزایش می‌دهد. آسانسورهای خانگی می‌توانند از نظر اندازه، سبک و عملکرد متفاوت باشند و می‌توانند با سیستم‌های مختلفی از جمله فناوری‌های هیدرولیک، کشش یا خلاء تغذیه شوند.

راهنمای خرید انواع آسانسور مسکونی

راهنمای خرید انواع آسانسور مسکونی

خرید آسانسور مسکونی به دلایل مختلف می‌تواند یک تصمیم مهم باشد چراکه این آسانسورها دسترسی افراد با چالش‌های حرکتی، از جمله افراد مسن، افراد ناتوان یا کسانی که پس از جراحی بهبود می‌یابند، افزایش می‌دهند. همچنین آسانسورهای مسکونی را می‌توان برای تکمیل دکوراسیون داخلی خانه طراحی کرد. آن‌ها در سبک‌ها و پرداخت‌های مختلف عرضه می‌شوند و زیبایی‌شناسی کلی محل اقامت را افزایش می‌دهند.